Kreativní vítr – 3. lekce

Zviditelnění

Co nás všechno čeká tento týden?

  • Co mi přinese, pokud budu více vidět?
  • Jak chci působit?
  • Jednotná strategie – mood boar
  • Kontaktní místa – kde se potkáváme s klientem
  • Mapa empatie
  • Jak a kde se prezentovat?
  • Stručně pohled na různé druhy sociálních sítí a jejich rozdíly
  • Využití vlastních silných stránek při zviditelnění se  – online i offline

PONDĚLÍ

3. lekce - úvod a první otázky

4 min. 13 s.
  • Strach a obavy z toho být vidět, to vše ovlivňují pouze naše přesvědčení. Co s nimi? Vytvořit si nová, třeba tím, že si představím, co vše mi to přinese, pokud se zviditelním.
8 min. 30 s.

Uvědomění si, jak vše podprahově působí -pokud něco vidím stále dokola, není možné, abych si pak na to nevzpomněla, když potřebuji nakoupit, tedy ukázka toho, proč vaše práce, i vy musíte být vidět:-).

    • a jinak je to celkově skvělý film:-) 

Něco navíc - proč potřebujeme být vidět

3 min. 30 s.

Doplnění předešlého, včetně ukázek.

  •  

Je všem jasné, co dělám?

Aby značka takto zapůsobila, můsí působit jednotně – musí být konzistentní. Co to je?
A pokud se podíváte na hlavní „výkladní skříň“ vaší značky – na sítě a www, poznáte na první dobrou, kdo jste? 

Pokud všem bude jasné, co děláte, budou vědět kdy a jak se na vás mohou obrátit, v čem jim můžete pomoci. 

ÚTERÝ

Branding a jednotnost komunikace

3 min. 40 s.

Budování značky není hlavní náplní tohoto semináře, ale samozřejmě se ho musíme dotknout.
Máte nastavené jednotlivé prvky?
Je vše v souladu? Co vám chybí?  Co by zasloužilo doladit?

Check list na nastavení si své značky. 

A pokud si nastavíte, jak komunikuje vaše značka, ušetří vám to spoustu času při tvoření příspěvku, prostě už budete vědět, jak:-).

Tip na skvělou copywriterskou příručku:

STŘEDA - 3 techniky pro lepší nastavení služeb i produktů, vyberte si tu, která vás nejvíce láká

Technika Mood Board

13 min. 36 s.
Vytvořte si mood board své značky nebo svého nového produktu, příp. své persony

V klientech chceme vzbuzovat emoce –  už u celé značky, ale také u jednotlivých produktů? Jak na to, jak si uvědomit, jaké emoce chceme vzbudit? Např. mood boardem. Skvělá technika, která výborně rozvíjí kreativitu, ale zároveň nám dává  jasný směr, vizi i uchopení často neuchopitelných pojmů.

  •  

Mapa kontaktních míst

3 min. 35 s.

Pokud víme, kde všude se s klientem potkáváme, je mnohem snazší na něho zacílit, stejně jako uvažovat o tom, kde ještě máme další prostor na jeho oslovení.

  •  

Mapa empatie

6 min. 22 s.

Sami z praxe známe, že někdy si něco jiného myslíme a něco jiného říkáme. Jak to má náš klient? Co si tak asi může o nás myslet? Co všechno vidí např. na www nebo prodejní stránce? A co potom dělá? Čím vším je ovlivněn? Pokud si vytvoříme mapu emaptie u důležitých kontaktních míst, dokážeme na klienta zapůsobit mnohem přesvědčivěji.

ČTVRTEK

Úvod do sítí

Když si uvědomíme, jak moc jsme rozptýlení na sítích, můžeme podle toho upravit naše příspěvky – nastavit je tak, aby opravdu zaujaly.

Velmi stručný přehled sítí

3 min. 30 s.

Facebook

Pár střípků k FB.

Instagram a ostatní sítě - pár poznámek

6 min. 20 s.

Úvod k příspěvkům na sítě

3 min. 27 s.

Typy příspěvků a vše k tomu, jak je udělat co nejzajímavější, budou v lekci 4.

Jaký obsah - kde se prolneme

2 min. 09 s.

Ideální obsah je takový, kde se spojí to, co chceme klientům sdělit, s tím, jak to chceme sdělovat – to, co nás baví, s očekáváním a potřebami klientům. Stanovení si těchto třech typů a jejich prolnutí nás dovede k hlavním tématům. 

A ve 4. lekci se dostaneme k tomu, jak je uchopit.

PÁTEK

Facinace - 7 způsobů

8 min. 27 s.

Existuje 7 vědecky podložených způsobů, jak můžeme přesvědčit, 7 způsobů fascinace. Pokud je známe, můžeme je, buď všechny, nebo jen vybrané, velmi dobře využít při našich prodejích, při psaní příspěvků nebo argumentaci.

Shrnutí 3. lekce

2 min. 09 s.

Úkoly

1

Všechny úkoly najdete v pracovní listech, které si můžete  stáhnout v v pdf ZDE. Dneska v ppt, neboť se mnou prostě písmo nějak nekamarádí, tj. při převodu do pdf je to nečitelné….Určitě se na ně alespoň podívejte, jsou poměrně návodné.

Je jen na vás, zda a jak je využijete, někdo se potřebuje více rozmáchnout, někdo využívá myšlenkovou mapu – ti asi spíše sáhnou po volných A4 nebo bloku, někdo je rád, když  má předpřipravené listy na doplňování.

Online setkání

1

 V pátek 11. 12. 2020 se pak sejdeme v 10 hodin na Google Meet https://meet.google.com/byx-cgzo-joi . 

Stačí mít pouze pc nebo mobil s internetem, nepotřebujete nic stahovat. Pokud by to po vás chtělo heslo, tak je to ta část za lomítkem, tj.: byx-cgzo-joi.

A budu ráda, pokud budete sledovat, co se děje ve FB skupině:-), inspirovat se, i inspirovat druhé.